Opinie o oponach Vredestein Ultrac Vorti +

Vredestein Ultrac Vorti +

opony letnie

zachowanie na suchej nawierzchni

5.50

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.50

hamowanie

5.50

zachowanie na łukach

5.50

komfort

5.00

poziom hałasu

3.50

wygląd

5.00

opory toczenia

5.00

zużycie

4.00

Łączna ocena

4.94Ilość opinii: 2

skala ocen 1-6

Opis opony Vredestein Ultrac Vorti +

Informacje o marce

Vredestein to marka holenderska, w ofercie której możemy znaleźć opony do samochodów zabytkowych, aut osobowych, ciężarowych, z napędem na 4 koła, maszyn rolniczych oraz rowerów.

Firma powstała w 1908 roku a obecnie należy do koncernu Apollo Tyres. Dzięki wieloletniej współpracy z firmami tuningowymi takimi jak Carlsson, Arden i Lumma, Apollo Vredestein zastosował najnowsze rozwiązania techniczne i osiągnął najwyższy poziom bezpieczeństwa w swoich produktach.

Klasa opon

Opony Premium – gwarancja bezpieczeństwa

W modelach klasy „premium” stosuje się najnowocześniejsze rozwiązania, najlepsze materiały oraz najbardziej zaawansowaną technologię produkcyjną. W rezultacie, otrzymujemy najlepsze parametry opon takie jak lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni lub mniejszy opór toczenia.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony premium?

Opony tej klasy przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.

Rodzaj bieżnika

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Informacje dodatkowe

   

Opinie szczegółowe o oponach Vredestein Ultrac Vorti +

Łączna ocena użytkownika

6.00

użytkownik:

Marcin

rozmiar opony

315/35R20

pojazd

BMW X 5 2010r.

przejechany dystans

10000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

hamowanie

6.00

zachowanie na łukach

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Łączna ocena użytkownika

3.89

użytkownik:

Paweł

rozmiar opony

245/35R19

pojazd

Audi A 4 2012r. Avant

przejechany dystans

3000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

hamowanie

5.00

zachowanie na łukach

5.00

komfort

4.00

poziom hałasu

1.00

wygląd

4.00

opory toczenia

4.00

zużycie

2.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-18, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

BFGoodrich Advantage SUV 235/55R17 99 V FR

450.71 zł

Continental ContiStreet 90/90R18 57 P Rear TL

284.89 zł

Kenda K772 60/100R14 30 M TT

218.01 zł

Bridgestone Ecopia EP500 175/55R20 89 Q XL *

571.62 zł

Yokohama BlueEarth Winter V905 215/55R18 99 V XL FR

502.90 zł

Vitour Galaxy R1 Radial G/T 255/70R15 108 H RWL

562.70 zł

Maxxis MT 764 BigHorn 30x9.50R15 104 Q OWL

639.43 zł

Milestone Greensport 185/55R14 80 H

188.90 zł

Sailun Ice Blazer Alpine EVO 275/40R19 105 V

352.45 zł

Continental UltraContact 195/65R16 92 V EV

605.64 zł

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia