Goodyear WRANGLER F1 (WRL-2)

Wyszukaj opony
wg rozmiaru

Szerokość

Profil

Średnica

opony letnie

Rodzaj bieżnika: KIERUNKOWY

Bieżnik kierunkowy – gwarancja bezpieczeństwa

Bieżnik kierunkowy dominuje wśród opon zimowych. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Wybierając opony zastanów się jaki jest Twój styl jazdy i w jakich warunkach będą użytkowane. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony kierunkowe?

Bieżnik kierunkowy wyglądem przypomina litery "V" lub "U". To właśnie ta konstrukcja sprawia, że opony kierunkowe różnią się montażem od pozostałych opon. Aby zagwarantować najlepsze osiągi, kierunek bieżnika przy zakładaniu opony musi być zgodny ze wskazaniem producenta. Oznaczenie opon kierunkowych ma formę strzałki lub elementu graficznego a także napisu (np. ROTATION). Oznaczenia opon kierunkowych znajdują się na boku. Ważnymi elementami bieżnika kierunkowego są skośne rowki, prowadzące od środka do barków po lewej i prawej stronie opony, na pierwszy rzut oka wskazujące na kierunek opony. Często bieżnik ten posiada szerokie rowki obwodowe.

Zalety bieżnika kierunkowego

Do dzisiaj nie stworzono technologii, która poprawiłaby wszystkie osiągi jednocześnie. Główne zaletą bieżnika kierunkowego jest szybkie odprowadzenie wody spod opony za pomocą szerokich rowków na obwodzie oraz lejkowatych rowków poprzecznych. Odporność na aquaplaning jest wyższa w tym przypadku o ok. 20 – 30% w porównaniu z innymi typami bieżnika. Bieżnik kierunkowy doskonale poradzi sobie z błotem pośniegowym (opona zimowa) oraz w trakcie ulewy (opona letnia). Dodatkową zaletą bieżnika jest atrakcyjny wygląd, lepsza przyczepność na suchej nawierzchni oraz niski opór toczenia.

Klasa opony: PREMIUM

Opony Premium – gwarancja bezpieczeństwa

W modelach klasy „premium” stosuje się najnowocześniejsze rozwiązania, najlepsze materiały oraz najbardziej zaawansowaną technologię produkcyjną. W rezultacie, otrzymujemy najlepsze parametry opon takie jak lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni lub mniejszy opór toczenia.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony premium?

Opony tej klasy przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.

Popularne rozmiary opon Goodyear WRANGLER F1 (WRL-2)

Goodyear WRANGLER F1 (WRL-2)

Goodyear

Dzięki połączeniu rewolucyjnej technologii „Active Cornergrip” oraz wyścigowej mieszanki bieżnika, Eagle F1Asymmetric ustala nowe standardy w segmencie Ultra High Performance *Ulepszone prowadzenie i optymalne zachowanie na szosie Środkowe żebro bieżnika zapewnia większą stabilność przy dużych prędkościach. Szerokie, solidne bloki bieżnika po stronie zewnętrznej dają maksymalne trzymanie w zakrętach. *Pewne skręcanie Dzięki zastosowaniu technologii „Active Cornergrip”, kontakt Eagle F1 Asymmetric z nawierzchnią po stronie wewnętrznej - w przypadku jazdy po łuku - jest większy niż w oponie Eagle F1 GS-D3. Kiedy samochód pokonuje zakręt, strefa kontaktu opony z nawierzchnią poddawana jest działaniu dużych sił. Wtedy większy nacisk wywierany jest na zewnętrzny bark opony. Z kolei, wewnętrzna część bieżnika jest mniej obciążona. Goodyearowi udało się ograniczyć tendencję do powstawania ekstremalnych sił znoszących na zewnętrz opony. Środek ciężkości jest utrzymywany maksymalnie jak najbliżej środka bieżnika, który zapewnia większą przyczepność po stronie wewnętrznej opony. Testy pokazały, że opona Eagle F1 Asymmetric ma o wiele większą powierzchnię styku z nawierzchnią niż konkurencyjne opony oraz bardziej równomierny rozkład ciśnienia wzdłuż całego śladu. *Lepsze trzymanie na mokrej nawierzchni Przeprowadzone przez Goodyeara badania rynku wykazują, że bezpieczna jazda na wilgotnej nawierzchni to jeden z priorytetów dla wielu kierowców. Technologia „Active Cornergrip” ma swój udział także w skuteczniejszym odprowadzaniu wody, a to zwiększa możliwości manewrowania na mokrej drodze. Głębokie rowki w centrum bieżnika skutecznie odprowadzają wodę, a kanały po jego wewnętrznej stronie dodatkowo usuwają wodę spod strefy kontaktu z nawierzchnią. Rowki odprowadzające wodę po wewnętrznej stronie opony, są wspomagane przez ciśnienie dociskające. Ciśnienie to powoduje, że woda spod opony jest rozpraszana na boki.

Szczegółowe opinie o oponach Goodyear WRANGLER F1 (WRL-2)

użytkownik:

Adam

5.56/6

rozmiar opony

265/50R19

pojazd

Mercedes ML

przejechany dystans

20000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

hamowanie

6.00

zachowanie na łukach

4.00

komfort

4.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-18, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia