Vredestein Ultrac Vorti

Wyszukaj opony
wg rozmiaru

Szerokość

Profil

Średnica

opony letnie

Ocena opony

5.11 / 6

Zobacz szczegółowe opinie

Rodzaj bieżnika: ASYMETRYCZNY

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Klasa opony: PREMIUM

Opony Premium – gwarancja bezpieczeństwa

W modelach klasy „premium” stosuje się najnowocześniejsze rozwiązania, najlepsze materiały oraz najbardziej zaawansowaną technologię produkcyjną. W rezultacie, otrzymujemy najlepsze parametry opon takie jak lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni lub mniejszy opór toczenia.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Tylko w mieście, czy również w dalsze trasy? Jaki auto posiadasz? O dużej czy małej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz? Spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony premium?

Opony tej klasy przeznaczone są dla najbardziej wymajającego klienta. Klasa wyższa opon dedykowana jest dla pojazdów o dużej mocy silnika, aut sportowych, limuzyn i średniej klasy. Jeśli jeździsz dynamicznie i pokonujesz wiele kilometrów w różnych warunkach, to opony klasy premium są właśnie dla Ciebie.

Vredestein Ultrac Vorti

Vredestein

Vredestein Ultrac Vorti – opona na lato

 

Vredestein to marka holenderska, w ofercie której możemy znaleźć opony do samochodów zabytkowych, aut osobowych, ciężarowych, z napędem na 4 koła, maszyn rolniczych oraz rowerów. Firma powstała w 1908 roku a obecnie należy do koncernu Apollo Tyres. Dzięki wieloletniej współpracy z firmami tuningowymi takimi jak Carlsson, Arden i Lumma, Apollo Vredestein zastosował najnowsze rozwiązania techniczne i osiągnął najwyższy poziom bezpieczeństwa w swoich produktach.

Model Vredestein Ultrac Vorti to nowość w ofercie-opona letnia klasy premium produkowana w rozmiarach 18-22 cali z przeznaczeniem do szybkich, sportowych aut.

 

Co zyskujemy kupując opony Vredestein Ultrac Vorti ?

 

W  modelu Ultrac Volti dzięki nowoczesnej konstrukcji i specjalnej mieszance gumy zyskujemy lepszą stabilność, płynność jazdy oraz komfort akustyczny, odporność na wysokie obciążenia a bieżnik zużywa się powoli i równomiernie. Vredestein Ultrac Vorti zachwyca sportowym wyglądem, charakterem i krótką drogą hamowania. Model Ultrac Vorti to gwarancja wysokich osiągów w ekstremalnych warunkach. Dzięki swojej 4 promieniowej budowie bieżnika oferuje bezpieczna jazdę zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Szerokie rowki szybko odprowadzają wodę, co zapobiega zjawisku akwaplanacji

Szczegółowe opinie o oponach Vredestein Ultrac Vorti

użytkownik:

Kamil

5.11/6

rozmiar opony

225/40R18

pojazd

VW Golf V 2006r. Hatchback 1K - 2.0 GTI Turbo (147 kW)

przejechany dystans

5000km

styl jazdy

szybki i agresywny

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

hamowanie

5.00

zachowanie na łukach

4.00

komfort

5.00

poziom hałasu

5.00

wygląd

5.00

opory toczenia

6.00

zużycie

5.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

sklep@inmoto.pl

pn-pt: 8-18, sb: 9-13

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Copyright © 2010-2019 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia