Cooper Weather-Master Van

Wyszukaj opony
wg rozmiaru

Szerokość

Profil

Średnica

opony zimowe

Rodzaj bieżnika: ASYMETRYCZNY

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Klasa opony: ŚREDNIA

Opony klasy średniej to dobry stosunek ceny do jakości

Opony klasy średniej, zwane również „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Czy tylko w mieście, czy także w dalsze trasy? Jaki samochód posiadasz? O małej czy dużej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz - spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony klasy średniej?

Opony klasy średniej są odpowiednie dla kierowców, którzy oczekują zrównoważonych, średnich osiągów.  Sprawdzą się one w większości popularnych samochodach dostępnych na rynku. Są idealne zarówno do miasta, jak i na dalsze trasy.

Popularne rozmiary opon Cooper Weather-Master Van

Cooper Weather-Master Van

Cooper

   

Cooper Weather-Master Van - opona zimę

 

Cooper to amerykański producent opon klasy ekonomicznej. Charakteryzują się one dobrym stosunkiem ceny do jakości a także zrównoważonymi parametrami. Aktualnie firma jest drugim co do wielkości niezależnym producentem opon w Stanach Zjednoczonych. Dzięki ponad stuletniemu doświadczeniu produkty marki Cooper są doskonałym rozwiązaniem dla wymagających kierowców, którzy oczekują odpowiedniej jakości, komfortu jazdy i pewności prowadzenia.

 

Cooper Weather-Master Van to opona klasy ekonomicznej produkowana z myślą o samochodach dostawczych. Dostępna w rozmiarach od 15– 16cali.

 

Cooper Weather-Master Van - dobry stosunek jakości do ceny

 

Model Cooper Weather-Master Van został wyprodukowany z użyciem najnowocześniejszych metod produkcji firmy Cooper. Wydajność opon przetestowano w oparciu o produkty konkurencji w alpejskich warunkach zimowych. Opona posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake), co oznacza, że spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych.

TAG to technologia naprzemiennie zwężanych rowków. Rowki barkowe bieżnika asymetrycznego skierowane do do przodu oraz rowki typu V zwiększają skuteczność hamowania a centralny rowek jest skierowany do tyłu poprawia przyczepności. Dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii komputerowej oraz zwiększonej gęstości lameli, opona Cooper Weather-Master Van oferuje lepszą trakcję na mokrej nawierzchni, śniegu, błocie pośniegowym.

 

 

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-18, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia