Opinie o oponach General Grabber AT3

General Grabber AT3

opony całoroczne

zachowanie na suchej nawierzchni

5.75

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.25

zachowanie na śniegu i lodzie

5.00

zachowanie na błocie pośniegowym

5.25

komfort

4.50

poziom hałasu

4.75

wygląd

5.75

opory toczenia

4.75

zużycie

5.50

Łączna ocena

5.17Ilość opinii: 4

skala ocen 1-6

Opis opony General Grabber AT3

Klasa opon

Opony klasy średniej to dobry stosunek ceny do jakości

Opony klasy średniej, zwane również „medium” są nowoczesne a producenci dbają o jakość i wysokie standardy oraz długą trwałość. Wykonane są z dobrych mieszanek gumowych. Gwarantują większe bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach. Opony klasy średniej cechują się dobrymi parametrami pod względem ekonomicznej jazdy i hałasu.

Wybierz opony dostosowane do swoich potrzeb i stylu jazdy!

Zadaj sobie pytania: Gdzie poruszasz się samochodem? Czy tylko w mieście, czy także w dalsze trasy? Jaki samochód posiadasz? O małej czy dużej mocy silnika? Jaki styl jazdy preferujesz - spokojny czy dynamiczny? Odpowiednio dobrane opony to gwarancja bezpieczeństwa.

Dla jakich samochodów opony klasy średniej?

Opony klasy średniej są odpowiednie dla kierowców, którzy oczekują zrównoważonych, średnich osiągów.  Sprawdzą się one w większości popularnych samochodach dostępnych na rynku. Są idealne zarówno do miasta, jak i na dalsze trasy.

Rodzaj bieżnika

Bieżnik asymetryczny – bezpieczeństwo i dobre osiągi

Pierwsze opony osobowe asymetryczne pojawiły się w latach 90 tych XX wieku. Stosowane były wtedy w samochodach o wysokich osiągach. Dzisiaj występują również w segmencie opon klasy średniej. Do niedawna opony asymetryczne występowały wyłącznie jako opony letnie. Intensywne prace nad rozwojem opon sprawił, że obecnie występują one również w ofercie zimowej. Rożnica w rodzaju bieżnika to nie tylko efekt wizualny. Różne kształty bloków oraz ich rozmieszczenie pozwalają na dopasowanie do konkretnego typu auta. Odpowiednio dobrane opony to zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i poprawienie osiągów.

Jak rozpoznać opony asymetryczne?

Opona asymetryczna składa się z dwóch różnych części. Zewnętrzna strona bieżnika zazwyczaj zbudowana jest z większych klocków bieżnika. Odpowiada ona za osiągi na suchej nawierzchni i stabilność. Natomiast wewnętrzna jego część ze względu na układ i ilość rowków odpowiada za przyczepność podczas hamowania na mokrej nawierzchni- szybko i skutecznie odprowadza wodę. Opony asymetryczne często posiadają masywny, centralny klocek zapewniający stabilność w czasie jazdy na prostej drodze. Taki model opony nie może być dowolnie montowany a tylko zgodnie z wytycznymi producenta. Po obu stronach opony umieszczone są napisy: INSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem do wewnątrz i OUTSIDE – opona powinna być skierowana tym oznaczeniem na zewnątrz.

Zalety bieżnika asymetrycznego

Ogromną zaletą opon asymetrycznych jest połączenie osiągów, których uzyskanie byłoby niemożliwe w przypadku opon kierunkowych lub symetrycznych. Odpowiednio opracowany układ rzeźby bieżnika asymetrycznego wpływa na kształt odcisku opony na powierzchni kontaktu z podłożem. To właśnie ten element jest bardzo istotny jeśli chodzi o ryzyko powstawania zjawiska aquaplaningu. Dzięki temu umożliwiają pewniejsze i szybsze pokonywanie zakrętów. Opony asymetryczne potrafią dorównywać osiągami oponom kierunkowym na mokrej nawierzchni, przewyższając je jednocześnie na suchej drodze.

Informacje dodatkowe

    

źródło: białe napisy

Opinie szczegółowe o oponach General Grabber AT3

Łączna ocena użytkownika

5.67

użytkownik:

Mariusz

rozmiar opony

265/70R17

pojazd

Nissan Navara 2007r. Pick-Up D40 - 2.5 CRTD (128 kW)

przejechany dystans

180000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

3.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

6.00

zużycie

6.00

Łączna ocena użytkownika

4.78

użytkownik:

scatkisiu

rozmiar opony

255/70R16

pojazd

Jeep Grand Cherokee 2004r. SUV WJ/WG - 4.7 V8 (162 kW)

przejechany dystans

40km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

4.00

zachowanie na śniegu i lodzie

4.00

zachowanie na błocie pośniegowym

5.00

komfort

5.00

poziom hałasu

4.00

wygląd

6.00

opory toczenia

4.00

zużycie

5.00

Łączna ocena użytkownika

4.33

użytkownik:

mike

rozmiar opony

205/70R15

pojazd

Suzuki Jimny 2005r. SUV FJ - 1.3 16V (59 kW)

przejechany dystans

20000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

5.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

5.00

zachowanie na śniegu i lodzie

4.00

zachowanie na błocie pośniegowym

4.00

komfort

4.00

poziom hałasu

3.00

wygląd

5.00

opory toczenia

4.00

zużycie

5.00

Łączna ocena użytkownika

5.89

użytkownik:

Sebastian

rozmiar opony

245/70R16

pojazd

Jeep Grand Cherokee 2000r. SUV WJ/WG - 4.7 V8 (162 kW)

przejechany dystans

1000km

styl jazdy

umiarkowany

sposób nabycia

z wyboru

miejsce użytkowania

w mieście i poza miastem

zachowanie na suchej nawierzchni

6.00

zachowanie na mokrej nawierzchni

6.00

zachowanie na śniegu i lodzie

6.00

zachowanie na błocie pośniegowym

6.00

komfort

6.00

poziom hałasu

6.00

wygląd

6.00

opory toczenia

5.00

zużycie

6.00

płatności elektroniczne
Kontakt

Infolinia

[email protected]

pn-pt: 8-18, sb: 9-14

801 002 213

52 561 11 01

Płatności
Płatności PayU
Raty BNP Paribas
Copyright © 2010-2023 Inmoto.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

801 002 213

52 561 11 01

tel. stacjonarne

tel. komórkowe

Infolinia